Veelgestelde vragen (FAQ)

Betaling

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Suyd Design accepteert onder andere iDEAL, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, PayPal, Google Pay, Apple Pay en Shop Pay

Is het veilig om te betalen?

Ja. Betalingen lopen via betrouwbare en beveiligde betaalplatformen die voldoen aan alle veiligheidseisen. Jouw gegevens zijn zorgvuldig beschermd.

Krijg ik een bevestigingsmail na mijn bestelling?

Ja, direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met een overzicht van je aankoop. Heb je na 10 minuten nog niets ontvangen? Controleer dan je spamfolder of neem contact met ons op via info@suyddesign.nl.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, via Klarna kun je achteraf betalen. Je ontvangt eerst je bestelling en betaalt daarna binnen de door Klarna gestelde termijn.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Bij Suyd Design profiteer je vangratis verzendingop alle bestellingen binnen Nederland en België.

Hoelang duurt de levering?

Bestellingen worden doorgaans binnen 6 werkdagen geleverd. Houd er rekening mee dat de levertijd kan variëren afhankelijk van het product en de bestemming.

Grote meubels duren meestal langer.

Alle producten worden binnen 3 werkdagen verzonden.

Krijg ik een track & trace code?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een track & trace-code zodat je je pakket kunt volgen.

Er ontbreken meerdere producten in mijn bestelling. Hoe is dat mogelijk?

Omdat wij met verschillende leveranciers werken, kunnen producten afzonderlijk worden verzonden. Als er artikelen uit uw bestelling ontbreken, ontvangt u deze doorgaans binnen 2-3 dagen.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.

Hoe kan ik iets terugsturen?

Stuur een e-mail naar info@suyddesign.nl met je bestelnummer en reden van retour. Je ontvangt van ons instructies voor de retourzending.

Moet ik retourkosten betalen?

Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er sprake is van schade of een verkeerd geleverd product.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag binnen enkele dagen terug via dezelfde betaalmethode.

  • Neem contact op met Hedy

    Onze chatbot staat altijd klaar om je antwoorden zo snel en goed mogelijk te beantwoorden.

    Klik hier!

  • Bel ons.

    Liever toch bellen? Vul een contactverzoek in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Klik hier!

    NOTE: We proberen altijd binnen 30 min te bellen.

1 van 2